Friday, August 17, 2012

Selle kõige algus.

Tuli mõte teoks teha oma suurim soov. Nagu usun siis paljudel on sama soov mis minul. Kaalust alla saada.
Unistused on ju püüdmiseks.
Olen oma rasedus kilodega väga jännis. Ei taha need enam mitte kuskile kaduda. Kuna laps on juba 7 kuune siis oleks aeg ennast käsile võtta ning järgmiseks suveks ( püstitan eesmärgi 1 juuniks 15kg ) alla saada.
Siia blogisse kavatsen ma vähemalt iga 3 päeva tagant kui mitte tihemini kirjutada ja kirjeldada kuidas mul see kõik edeneb. Llisan endast ja enda tulemustest iga 2 kuu tagant pildi, et oleks tulemusi hea näha. Lisan kindlasti ka internestist leiduvadid pilte millist keha ideaalis sooviksin , motivatsiooniks. Kavatsen kindlasti alguses hakata neid igasuguseid ime dieete pidama. Kohe huvi pärast tahan proovida. Kindlasti ka annan teada mis tooteid proovin ja kasutan tselluliidi ja venitusarmide jaoks ning kui tihti teen kuivharjamist ning Pildid enne ja Pärast  tulevad ka kindlasti.

Eesmärgid 40 nädalaks! 

1. Kaalust alla saada vähemalt -15kg

2. Tselluliidist vabaks
3. Kõht trimmi 
4. Venitusarmidest PRIIKS
5. Öisest söömisest vabaks ( sõltuvus mis tekkis raseduse õgimis perioodide ajal ) 
´
Dieetide kohapealt võin kindlasti ära märkida, et ma kohe kindlasti ei suuda neid menüüsi järgida 100% täpsusega. Kuna mul on kodus laps siis see on nii paratamatu, et lapsele süüa andes võtan ka kindlasti ise väikse ampsu tema kõrvalt kohupiimast. / või millest iganes.... Selline ma juba kord olen. Aga loodan väga, et minusugust masinat annab veel putitada :D 




Hetke seisuga toon siis ka oma andmed ära mis vastavad 15.08.2012 kuupäevale

Kaal: 72 kg    Käsi: 31,8     Säär: 37.7              Kõht( naba alt) : 92,5

Pepu: 100     Puus: 93   Reis(P): 57,7  Talje: 75          Pikkus: 166




No comments:

Post a Comment