Thursday, August 30, 2012

3 päev.

Otsustasin hakata kaaluma ennast igal Reedel. Kuna otsustasin hakata tervislikult  toituma, ei saa ma oodata et kaal iga päev pool kilo langeks. selle pärast ka iga nädala tagant kaalumine. Ideaaliks oleks hetkelmill trenni ei tee kaotada nädalas umbes 0.5kg. aga kui trenni hakkan varsti tegema siis 0.5-1kg nädalas.Sellises aeglases tempos ehk ei teki hiljem Jo-Jo efekti ka. kuna sellega olen ma juba pikkaaega võidelnud..

Jehuuu, nohu hakkab üle minema... LÕPUKS . nina juba nii punane sellest õudsast nuuskamisest ja köha hakkab ka vaikselt tagasi tõmbama ...


Pean ka ära mainima et 2 päeva lõpus õhtul kui sõin oma õhtusöögi poole 7 aeg. polnudki enne magama minekut mul kõht tühi. Üld juhul ma käin alati külmkapi juurest läbi enne magama minekut..see nagu aamen kirikus. Ja eks sealt need ülekilod ka.

09.30: 1kl vett, kaerahelbeid, 2tl mango,papaia, ananassi kompotti ja 100g maitsetsmata jogurtit... kõht mõõdukalt täis.
10.30-11.30 tegime tunniajase jalutuse lapsevankriga :)
12.00 : suurest õunast veerand õuna :) klaas rohelist teed
14.30- 50g kana, salat(jääsalat, tomat, kurk, sibul) , roheline tee, muna
18.30- 50g pruuni riisi, 150g kana (praetult tomatipastas) , salat( jääsalat, tomat, kurk, sibul )
21.00 - PATUSTASIN :S 3 valge shokolaadi glasuuriga muhvinit,

No comments:

Post a Comment