Thursday, September 13, 2012

18 päev

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArUtlTMybSjHdEtqODk1Sld1b1kxYVd5N0w0V2RIVEE#gid=0 Tänased näidud.


Niiii, eile sai jooodud väääääga palju valget veini. ja ausalt öeldes on ikka praegu mega pohmell peal. Nii et mina täna trenni ei tee.  surm silme ees

Hommik: cayann+piim+mesi, kaerahelbed+kuiv.banaan+mait.jogurt,  roheline tee
Lõuna: 30g ube tomatikastmes, 3 näkileiba, 1 keedu muna.pool õuna
Õhtu: riis, salat, praetud kana küüslauguga, sire sepiku viil avokaado võiga

2 comments:

  1. Sa ikka tubli. Trennitad ja puha. Mina liigun aint siis kui vajadus (kooli, poodi jne) .. kuidagi raske on uuesti alustada..

    ReplyDelete
  2. mul sama moodi, mul on viimased 2 esmaspäeva jube rasked , söögiga üritan nv küll piiri pidada aga kui on trenniga mitu päeva vahele jäänud siispeab esimene päev ennast sundima :( kahjuks ei ole seda harjumust sisse veel tulnud... mina vahin oma neid pilte siin ja siis tuleb natukene tahtmist ja motivatsiooni :D

    ReplyDelete