Friday, October 5, 2012

Varsti varsti sellel lainel tagasi

Heii .:)
Leidsin oma postkastist palju kirju, väga meeldiv ja tore on inimestele vastata kes väga huvi tunnevad mu tegemiste vastu..
Nii vastaksin ära siis küsimusele mis kõige tihemini kordus: " KAS NEED ON SINU PILDID ? "
Ei, kahjuks ei ole. Need on pandud silma ilu ja motivatsiooni hoidmise pärast . Neid pilte leiab  igalt poolt internetist kui vähegi otsida . Aga loodan et näen kunagi varsti selline ka ise välja :)
Neid pilte vaadates paneb mõtlema , et kui " tema " sai hakkama siis miks mina ei võiks selline välja näha. Kadeduse uss teeb ka oma töö. Ja tänu  nendele piltidele suutsingi ma kuuaega kaalulangetus lainel püsida ja nii kui paariks nädalaks eemale jäin mõtlesin koguaeg " no mis see väike shokolaad/jäätis/hallitus juust/alkohol/ja igasugune snäkk mulle teeb... aga kuna mul kiirelt kaal tulema siis üllatuseks oli mu täna hommikune kaal ainult 68.8kg... ütleme nii et veel pole ma jõudnud algusesse tagasi aga sellest pole ka palju puudu enam...


Pole pikkaaega siin blogis viibinud kuna on väga kiired ajad, nagu nimetasin ära käisin puhkamas ja käisin lapsekõrvalt tööl natukene aega.  Aga olen jälle varsti 8.oktoobrist siin lainel tagasi ülepäeviti .

No comments:

Post a Comment